Giften en collectes Giften en collectes

SKGCollect
Uw gaven voor Diaconie en Kerkrentmeesters kunt u gedurende de Corona periode nog altijd overmaken m.b.v SKGCollect. Door te klikken op de collectezak wordt u doorgeleid naar de SKG-website die u stapsgewijs verder helpt.

Gaven worden dan op 50/50 basis verdeeld tussen Diaconie en Kerkrentmeesters.

Als u de eerste keer gebruik maakt van SKG Collect kunt u een account aanmaken. Daarmee kunt u in de toekomst ook uw papieren collectebonnen bestellen, de Solidariteitskas en Aktie Kerk Balans overmaken.

ExoduskerkApp
Daarnaast hebben we sinds kort de gebruikersvriendelijke ExodusKerkApp. Een volledig eigen App die werkt op mobiele telefoons (Android en Apple) maar ook op tablets (iPad). De App is bedoeld om eenvoudig met de leden te communiceren. De nieuwsbrief, het mededelingenblad, agenda's, liturgien, berichten van colleges, werkgroepen en commissie zijn er te vinden! Maar ook kunnen we er ook mee collecteren. Erg handig, zeker nu mensen de diensten noodgedwongen vanachter een scherm moeten bekijken.
Hoe werkt geven/collecteren via de App?
In de App laad je een tegoed door in het menu 'Geven' (onderaan op het scherm) op de knop 'Opwaarderen' te drukken. De App leidt je dan naar je eigen bank waarmee je veilig met iDeal je tegoed kunt opwaarderen. 'Opwaarderen' is vergelijkbaar met het bestellen van Collectebonnen. Alleen krijg je de digitale collectebonnen nu direct in de App. Per collecte (diaconie en kerkrentmeesters) kun je elke keer zelf bepalen hoeveel je precies aan welke collecte wilt geven. Alles volledig anoniem uiteraard.

Scan onderstaande QR-code met je mobiele telefoon of tablet. Download de app en meld je aan met je eigen email adres. Je wordt nog wel gevraagd om je email adres even te bevestigen. Als je dat gedaan hebt moet je even wachten tot je toegelaten wordt door de beheerder van de App. Daarna kun je je profiel verder aanmaken en de App gaan verkennen. Heb je vragen? Stel ze in de App-groep 'FAQ' (veel gestelde vragen). Want je bent vaak niet de enige met die vraag. En er is ook altijd wel iemand die het antwoord weet:-)