Kerststallen tentoonstelling

De commissie Vorming en Toerusting van de Exoduskerk organiseerde samen met de Rooms Katholieke Parochie deze tentoonstelling aan de Langeweg 50 te Middelharnis.

Donderdag  14 december 2017 van 14.00 - 17.00 uur
Vrijdag        15 december 2017 van 14.00 - 20.00 uur
Zaterdag     16 december 2017 van 11.00 - 16.00 uur

De katholieke parochie heeft jaren achtereen deze tentoonstelling georganiseerd. Vorig jaar werd door onze kerk een kerststallen expositie gehouden.

Wij nodigen bewoners van Goeree Overflakkee hartelijk uit om mee te doen aan dit gezamelijk initiatief door een kerststal of -groep voor enkele dagen beschikbaar te stellen.
Het zou schitterend zijn om een gevarieerd aanbod van stallen en groepen te kunnen presenteren.
De diversiteit aan materialen, landen van herkomst en originaliteit zou er een mooi evenement van kunnen maken.
Wellicht heeft u een bijzonder verhaal bij uw kerststal dat u wilt delen met de bezoekers. Die verhalen willen wij graag vermelden in de catalogus.

Heeft u een mooie kerststal of kerstgroep en wilt u meewerken aan deze tentoonstelling dan kunt u contact opnemen met;
Regy Dellaert  mail naar of tel. 487514
Bert Voorberg  mail naar  of tel. 06-40286215