Ruimte Reserveren in de Exoduskerk Ruimte Reserveren in de Exoduskerk
Het is mogelijk om diverse ruimten te reserveren in de Exoduskerk.
Dit kan zijn voor een feestje, een vergadering of een congres.
Alle beschikbare ruimten met uitzondering van de "Blauwe Kamer" zijn uitgerust met een beamer en whiteboard.

Onze jeugdruimte is een multifunctionele ruimte die uitermate geschikt is voor diverse activiteiten.
Er is een bar, "hangruimte", beamer met geluids - en licht effecten.
Op de foto's is een grote tafel gedekt voor een brunch maaltijd.
Er is een eigen toegang vanaf de parkeerplaats achter de kerk naar deze ruimte.

De multifunctionele ruimte is te scheiden door een verplaatsbaar tussenschot.
Na plaatsen van het schot ontstaan 2 gescheiden multifunctionele ruimten met elk hun eigen toegang vanaf de centrale ruimte in het gebouw.
In elke ruimte is een beamer en whiteboard aanwezig.
Voor grotere groepen kan het verplaatsbare tussenschot worden weggeschoven en ontstaat een grote ruime van ongeveer 20 x 8 m.

Hier boven staat een foto van de "Blauwe Kamer" afgebeeld.
Dit is een kleine vergader ruimte voorzien van een whiteboard, maar geen beamer.
Naast de hier boven afgebeelde ruimten, is ook de kerkzaal beschikbaar voor bv een groot seminar of uitvoering.
Er is standaard een geluidsinstallatie en groot uitrolbaar projectie scherm met beamer beschikbaar.
Naast het vast opgestelde orgel beschikken we ook over een piano.

Er zijn bovendien nog twee ruimten beschikbaar voor het werken met kinderen.

Vanuit een grote keuken is het mogelijk u te voorzien van allerlei hapjes en drankjes.
Voor een offerte, bezichtiging of afspraak, vragen wij u contact op te nemen met de beheerder via email
Op de pagina "contact" staan alle contact gegevens van de beheerders van de gebouwen vermeld.