Cantorij Cantorij

De Exodus Cantorij is een van de eerste groepen die in de Exoduskerk gestart zijn.
Wij hebben onze eerste oefenavonden gehad bij de familie Wieringa in de huiskamer, waar er met enkele leden gestart is. Van deze eerste leden zijn er nog verschillende op de huidige cantorij. Hieronder een foto van het begin van de cantorij.

De huidige cantorij is een groep mensen die zingen erg leuk vinden, wij zingen ongeveer 10 keer per jaar in een erediensten. De muziek die wij zingen is in overleg met de voorganger bepaald en daarnaast zingen wij ook enkele eigen liederen.

Repeteren

Elke woensdagavond repeteren we in de kerk van 19.30 uur tot 21.00 uur, daarna drinken we koffie of thee en zitten we nog een gezellig een half uurtje te bomen over van alles. Het is dan erg gezellig en delen lief en leed wat de onderlinge band versterkt.

Enthousiast geworden? Zingt u graag? Kom dan langs op woensdagavond en doe mee. Wij zie graag nieuwe gezichten er bij, mannen, vrouwen, leeftijd geen belemmering, geen ervaring, niet nodig, wel een lach en een goede stemming.
Dus wees welkom.

De dirigent van ons is Jan van Seters. piano-begeleider Wiljan de Geus.
Wilt u contact op nemen met de cantorij dit kan via deze mail link